Endelig fri noen dager etter hektisk jobbhelg! :)

Kjære lesere! <3 

 

 

 

 

 

Idag var det skikkelig møkka vær ute hvor det bare har regnet helt ekstremt mye… ikke akkurat mye sommerfølelse du xD Eneste positive idag med sånt vær, er at jobben jeg har er innendørs 😉

 

 

Idag var det ekstremt mye å gjøre på jobben. masse gjester og ekstra oppreing på en del rom, så ble en lang dag idag, var ikke ferdig på jobb før kl 1730!  Etter jobb så hadde jeg tenkt å ta bussen hjem siden jeg ikke ville gå hjem i det regn været som var, å mens jeg sitter å venter på bussen så ringer mamma meg å overrasker meg med at hun vil komme å hente meg siden det var sånn vær 🙂 Hyggelig overraskelse 🙂 

Mamma hadde også vartet opp med god kotelett middag <3 ingen sak å komme hjem fra jobb 🙂 Deilig følelse å tenke på at jeg nå etter en veldig hektisk helg har nå fri i nesten 1 uke 🙂 <3 DEILIG <3 

 

 

 

 

Mamma hadde også vartet opp med beste desserten på en regnfull dag 🙂 <3 

Sjokoladekake, jordbær og vaniljeis <3 

 

 

 

 

Yummy <3 <3 <3 <3 

 

 

 

 

Senga er nå inntatt og skal se på en film før jeg tar kvelden 🙂 Deilig følelse å tenke på at jeg slipper å ha på vekkerklokka imorra 😉 Kan sove så leeeeenge jeg vil 😀 
MEN, forundrer meg ikke om jeg våkner tidlig uansett siden jeg har vendt kroppen min til det. men er uansett deilig å slippe å våkne av en alarm, å kan heller våkne opp av meg selv 🙂 <3 

 

 

 

NATTA FOLKENS!!!! <3 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg