Happy girl! :)

Kjære lesere! <3 

 

 

 

 

 

 

Igår fikk jeg en kjempe hyggelig telefon fra en på NAV, tru det eller ei, men det er sant 🙂 Han fortalte meg om en jobb som han mente måtte passe perfekt for meg med den jobben jeg har fra før av 🙂 Så han sendte cv’n min til han som var interessert å at jeg ville bli kontaktet i løpet av gårsdagen eller idag 🙂 

Han ringte bare 1-2 timer etterpå, å etter en samtale på nesten 2 minutter så ville han ha meg ned på en intervju idag kl 10 🙂 

*Happydance* 

Resten av dagen igår gikk til at jeg smilte fra øret til øret og fortsatte med å hjelpe pappa med snekkringa på verandaen 🙂 

 

Ellers i går så gikk dagen bare til å slappe av, samtidig som jeg var litt nervøs for dagen i dag 🙂 

 

 

 

**** 

 

 

Idag var jeg som sagt på ett jobbintervju 😀  Å følte at det gikk veldig bra 🙂 Virka som at jeg fikk jobben med måten ting ble sagt på under intervjuet 😀 

Han viste meg hvordan skjemaet skal fylles ut, å fortalte litt om hvordan vi skal være, også ville han at jeg skulle bli med i helga og eller evt nete helg under Elverum-dagene å se/lære/prøve ut selv i “praksis” for at jeg skal kunne lære skjemaet bedre 🙂 Jeg fikk også ett hefte som jeg skulle lese for å lære mer ang selve jobben 🙂 

 

****

 

Ja kan jo kanskje fortelle hva jobben går ut på da kanskje :p heheh.. 

Jobben jeg mest sannsynligvis tror jeg har fått er å være sjenkekontrollør ^^ Spennende!! 🙂 

 

 

**** 

 

 

Ellers idag så har jeg bare vært hos mamma og pappa å slappet av og hjulpet de mer med verandaen 🙂 

 

På kvelden idag så skulle jeg egentlig reise til Moelv igjen og være der til fredag 🙂 <3 Men fikk en melding fra snuppa mi om at det måtte bli utsatt til imorra istedenfor pga noe som har skjedd.. :/ Synd å få den beskjeden, men da får man bare glede seg til imorra når jeg kan reise til hu å tilbringe ei natt ilag med hu hvertfall 🙂 <3 

Veit ikke om det blir no seriøst mellom oss eller ikke enda.. men kan hende man føler mer på det å veit mer om det når jeg ser hu igjen 🙂 Er lettere å kjenne på følelsene da når man møter vedkommende enn å bare skulle prate og skive med hverandre via telefon og pc.. man kjenner liksom mer på det med om det er kjemi der eller ikke når man er i nærheten av vedkommende.. sånn føler i hvertfall jeg det da 🙂 Men jeg får jo en liten sånn god følelse hver gang jeg få ei melding fra hu eller telefonsamtale 🙂 Så er nok noe der, men får bare se hva som skjer videre fremover og bare ta ting som det kommer å ikke stresse 🙂 

 

Den rette, uansett om det er han eller hun, kommer når man minst aner det 🙂 Dukker nok opp etterhvert en eller annen dag i fremtiden! 🙂 

 

 

*** 

 

 

Nå sitter jeg å feirer litt for meg selv at jeg har fått en ekstra jobb! ^^ Tente stearinlys, film, potetgull, sjokolade og sjokomelk <3

 

 

Ha en fin kveld videre! 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvordan har dagen din vært? 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg