Tilbake til hverdagen igjen!

Kjære lesere! <3

 

 

 

 

 

Idag har det vært mandag, men det har ikke vært en hvilken som helst mandag,,,,, det har vært min siste dag med fri før jobb igjen imorra, men det har også vært bursdagen til ene storesøstra mi! 🙂 <3  

 

Dagen har startet som den alltid har gjort når jeg har fri, hvor jeg slapper av hjemme hos mamma og pappa 🙂 Men uttpå dagen idag så reiste vi til Moelv med kake, hvor vi skulle feire bursdagen til ene storesøstra mi <3 Var kjempe koselig 😀 <3 

 

**** 

 

Etter noen timer med masse kake-spising så dro vi hjem igjen… da dro jeg tilbake til leiligheten min igjen, hvor jeg slappet av med litt tv før jeg nå fant senga! 

 

Imorra er det tilbake til hverdagen å jobb igjen etter ca 1 uke med fri… skal bli tungt å dra på jobb igjen, men samtidig godt også 🙂 Så er jobb imorra, fri onsdag, også er det jobb igjen på torsdag fredag lørdag søndag… berg og dal-bane!! xD 

 

NATTA FOLKENS!! 🙂 <3

 

 

 

Håper dere har hatt en fin mandag? 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg