hverdagen igjen + koselig besøk! <3

Kjære lesere! <3 

 

 

 

 

 

 

Idag var det utrolig tøft å stå opp når vekkerklokka ringte kl 07 :/ Så trøtt er det lenge siden jeg har vært, å med få timer søvn ( siden jeg sleit veldig med å sove og våknet flere ganger i løpet av natta) :/   Hardt å være tilbake i hverdagen igjen… 

 

 

Etter jobb idag så hølja det ned med en hel mengde med regn, så jeg var så heldig å bli henta av mamma. pappa, Live og Piet :)<3  
Live og Piet er to av tantebarna mine som kom på besøk til pappa og mamma  mens jeg var på jobb og skal overnatte en natt <3 

Utrolig koselig at de ville komme å besøke oss 🙂 <3 

 

***** 

 

Vi spilte en runde med Ludo, hvor Live vant også nr 2 ble Piet… jeg tapte :/ hehe :p 

 

 

 

 

 

 

Seinere på dagen fant vi ut at vi skulle ut å spise middag, så da blei det Lundegården med indisk mat 🙂 nam nam nam ^^ 

 

 

 

Ellers på kvelden så koste vi oss med tv og litt snacks 🙂 <3 

 

 

 

 

**** 

 

 

Imorra skal jeg ta med meg Live og Piet til Hunderfossen hvor vi skal tilbringe noen timer før de blir hentet <3 Gleder meg 😀 <3 

 

 

 

 

Natta folkens! <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg