Velfortjent med 3dager fri nå! ;)

Kjære lesere! <3 

 

 

 

 

 

Denne helgen her har bare vært jobbing for å si det mildt sagt! 

 

****

 

Fredagen var det jobb på hotellet, jobbet da fram til 5, så var det middag og slappe av littegran før det kl 19 var avsted til Elverum på Elverumdagene å jobbe som sjenkekontrollør… Spennende å se hvordan de jobber å går fram med skjemaene, jeg bare observerte uten å prøve selv. Trudde ikke vi skulle være der så lenge egentlig, men jeg kom hjem i senga kl 0430, fikk tre timer søvn før det var opp igjen på jobb på hotellet! Det var en påkjenning for å si det slik.. Skal ikke gjøre det så ofte.. Etter jobb på lørdagen så slappet jeg av litt før jeg stakk innom mamma og pappa en tur å blei med på ost og vin kveld 😉 har bestandig bare likt norvegia og brie..men mamma utfordra meg til å smake på alle slagene på brettet 🙂 jeg blei utrolig imponert over meg sjøl over at jeg faktisk gjorde det å at jeg faktisk likte alle sammen 😉 *stolt av meg selv over å ha blitt så voksen* ^^ 

Idag, søndag, så var det jobb igjen i noen timer før jeg tar 3dager fri! 🙂 kjenner det skal bli utrolig godt etter denne jobb-helga 🙂 

 

**** 

 

etter jobb idag var det full avslapping, noe som var sykt deilig og etter lengta <3 På kvelden blei det litt grining når jeg så på filmen Titanic <3 jeg klarer ikke å se på den uten at jeg blir blank i øynene og at det renner på kinnet :'( <3 rørende film <3 

 

****

 

Nå er senga inntatt og ser fram til å ikke ha på vekkerklokka <3 

 

Natta! <3 

 

 

 

Hvordan har helgen deres vært?? 🙂 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg