BURSDAGSJENTE! :D <3

Kjære lesere! <3 

 

 

 

 

 

 

 

 

HAPPYDANCE ALL OVER THE PLACE 😀 

Dette er dagen, en av de beste dagene i året 😀 <3 Bare elsker å ha bursdag, uansett hvor mange år jeg blir så blir dagen jeg har bursdag hvor jeg finner barnet i meg 😀 Å ha bursdag gir den samme følelsen som når det er jul <3 ELSK <3 

 

 

 

 

hihi ^^ <3 

 

 

 

 

 

Dagen idag har vært koselig og rolig 😀 Jeg og mamma reiste inn til Moelv en tur for å sitte på bakeriet å spise kake og rundstykke sammen med tre av storesøstrene mine og ei av tantebarna mine <3 Utrolig koselig å se de igjen å få feire litt av dagene min med de 😀 <3 

 

 


Mine gaver jeg fikk idag <3 

 

Ellers idag så har jeg bare slappet av hjemme med mamma og pappa å sett på tv 🙂 <3 Nå sitter jeg i leiligheten å ser på serie å koser meg med gele <3 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg