I’M BACK!!!!! =D

Kjære lesere! 

Beklager så mye at det nå er over 2år siden sist jeg skrev noe her på bloggen min….! Men er en del ting som har skjedd som har tatt opp en del av min tid så dette her har gått i glemmeboka

~~~~

Har fått meg jobb som stuepike på ett hotell i sentrum som jeg har jobbet på i over 2 år, har også fått meg kjæreste som jeg nå om noen dager har vært sammen med i 1år <3 

~~~~

 

Er bare rett å slett bare lykkelig nå 😀 <3 

~~~~

 

Kan ikke love at jeg kommer til å skrive innlegg hver dag, men skal hvertfall prøve å skrive ett innlegg hver uke! 🙂 

 

Ha en fantastisk god pinse allesammen! 🙂 <3 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg