God pinse =)

Kjære lesere! =)

 

Jeg har som sagt kjæreste nå og er veldig lykkelig om dagen =) <3 Vi (jeg og Jøran) har vært samboer siden februar =) Jeg tok med meg tingene mine å flyttet ned til han, siden han ikke likte planløsningen som jeg har i min..derfor så er den nå leid ut, jeg selger den heller etter 2-3år =) 

~~~~

Vi har samme interesser og det liker jeg veldig mye =) Han er også veldig hockey interessert, å det var i Kristins hall at vi møttes og ble kjent med hverandre =) Møtes første gangen da venninene mine Linn og Malin tok meg med på kamp og de introduserte meg for Jøran (han var sjefen til Linn i sekretariatet hvor hun satt å var frivillig) Etter at de flyttet hjem igjen til Halden året etter, så ble jeg frivillig vakt i hallen og gikk det egentlig ikke så veldig lenge før jeg og Jøran fikk mer kontakt, men det skjedde ikke så veldig mye mer enn det (siden han hadde dame på den tiden) Men i februar under Ungdoms-OL Lillehammer 2016 så ble det mer å mer flørting, å pang sa det vel egentlig så var vi begge like betatt og forelsket i hverandre..<3 Jøran gjorde det slutt med dama etter ungdoms OL, MEN vi var fortsatt veldig forsiktige å møttes stort sett hver dag fram til juni, da reiste vi på kjærlighetstur til Oslo, å der ble vi sammen 11.juni 2016 <3 Familie og nærmeste venner fikk vite det da, men vi gikk ikke offesielt ut med det før 1 mnd etterpå 🙂 

Etter mye frem og tilbake med å bo en mnd her og en mnd der så bestemte vi oss for å flytte sammen og være fast på ett sted =) DET angrer jeg ikke ett sekund på =) <3 

 

Vi liker begge å reise =) så etter at vi ble sammen så har vi vært mye ute på farten =) vi har vært masse i Gøteborg (på hockeykamp osv), vært i London, Danmark, Oslo, og nå sist så var vi i Paris på hockey VM hvor vi fikk sett 7 kamper hvorav 4 av de var det norske langslaget =)
Bare elsker å farte når man har verdens beste reisepartner <3 

 

 

~~~~

Pinse helgen har gått til å ha jobbhelg,pluss slappet av på kveldene med film i armkroken til min kjære <3 
Dagen imorgen går til å bare slappe av hjemme å nyte dagen siden man har fri fra jobb =) 

 

Nyt pinsen selv om du jobber eller du har fri =)  Ha en god pinse videre allesammen =) <3 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg