Dagen i dag! =)

Kjære lesere! =) 

 

 

Dagen i dag har gått til å bare slappe av hjemme =) Begynte med at vi lå leeenge i senga å bare sløva, så sto vi opp å bare så på tv i noen timer mens det regnet som bare det ute =) Senere på dagen så reiste vi til gatekjøkkenet å bestillte tre stk kebabtallerkener også dro vi opp til mammaen til Jøran å spiste der =) Fikk jordbær og fløte til dessert <3 ellers satt vi bare å pratet i flere timer om alt å ingenting =)  Veldig koselig egentlig <3 
 

 

~~~~

 

Har også sittet å tenkt litt på hvordan jeg skal klare å ikke spise så mye søtsaker og brus. Jeg får så masse søtsug i kroppen hver dag å kan gå å små spise søtsaker hver dag. Dette er jo ikke bra jeg veit det, men jeg bare klarer ikke å la vær! Tror litt av grunnen er at jeg har det så lett tilgjengelig i hus, at jeg liksom bare kan gå i skapet å hente sjokolade eller gå i kjøleskapet å ta ett glass cola. Tror at visst jeg kanskje skal klare å kutte ut på dette her å bare kose meg med det i helgene (som andre folk) så må jeg bare ikke ha det i hus rett og slett! 
Kanskje vi rett å slett skal skifte ut cola med saft (ikke bra det heller men er i hvertfall bedre enn brus), og at potetgull med dip blir byttet ut med grønnsaker med dip, og at jeg har frukt og bær i hus! Er ikke så bra at jeg lar kjæresten min kutte dette ut også, men er mye bedre om vi er to om det, å det er jo til mitt og vårt beste! =) Håper at dette kanskje kan hjelpe meg litt mer på veien i å bli kvitt søtsaker behovet mitt og at noen kilo detter av meg etterhvert =) 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg