regnfull dag! =)

Kjære lesere! =) 

 

Idag er det nok en dag med masse regn…trudde det at jeg skulle få være så heldig at jeg kunne få male ferdig skuret ute hos mamma og pappa mens de er på hytta i noen dager, før de kommer hjem ikveld.. MEN neida… helt siden de dro på fredag så har det bare regnet hele tiden, å er liten vits i å male på treverk som er vått da det gjør at malingen bare detter av! Så jeg får bare ta det en dag det er oppholdsvær til det =) 
 

Dagen startet derfor med å vaske på Lundegården ( Det er ett lokale som jeg,mamma og pappa eier å driver. Jeg jobber der når jeg ikke jobber på hotellet =) Vi har selskaper og minnestund der! ) i noen timer før det var ei som kom på visning for å se på lokalet vårt om det var egnet for det hun skulle låne det til. De virket veldig positive til lokalet ihvertfall, så da er det bare å krysse fingrene å håpe på at de skal komme med dato for når de vil leie lokalet. 

 

                                                                                                                 ~~~~

 

På tur hjemover gikk jeg fordi en elv med noen trær.. så da blei det til at man tok noen fine regnværs bilder fra der 

I skrivende stund så begynner solen å titte litt frem nå og da men samtidig så er det litt overskyet.. håper virkelig at været snart kan bli bedre så man kan føle at det er sommer ute =)  Da får jeg trekke meg litt tilbake å lage middag til kjæreten min som kom inn døra nå fra jobb =) 

 

 

Ha en fortsatt fin dag videre! <3 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg