Hva skal man gjøre idag…

Kjære lesere! =) 

 

 

Idag er jeg litt usikker på hva jeg gjøre, har fri fra jobb noe som i og for seg er veldig godt med tanke på at det ble en veldig lang dag igår. Men hva dagen skal brukes til er noe usikkert enda. Hadde kanskje håpet at jeg kunne få male ferdig skjulet til mamma og pappa, men tro det eller ei, det regner faktisk ute idag også. Begynner å ligne på Bergen her jo..nedtur!  Synes det har regnet veldig mye den siste uka her altså. Savner det å føle varmen og sola, å ikke minst det å kjenne på at det er sommer ute. Men men, den kommer vel en eller annen gang i løpet av sommeren den også får man tro =) 

 

~~~~

 

Så var det over til denne dagen her da, om hva man skal gjøre. Jøran dro til jobb klokken 0930, så jeg sto opp da når han hadde dratt ( kunne sikkert ligget lenger i sengen men da får man liksom ikke så mye ut av dagen ) Fikk i meg tre skiver med leverpostei, masjones og agurk.. nam nam.. Jeg er som regel egentlig ikke en person som spiser frokost når jeg må på jobb, men når jeg har fri så klarer jeg det. Er nok fordi at jeg ikke er noe morgenmenneske så jeg trenger litt tid på morgenen for å få i meg noe mat. Så når jeg har fri så unner jeg meg tre skiver =)  

Men jeg kan jo ikke bare sitte her inne å spise brødskiver hele dagen, der går grensen altså. Så jeg får nok trosse været å gå en tur opp til mamma og pappa. Jeg bruker vel rundt ca 45 min på å gå til de, er jo bare oppover bakker. De bor ved hallene og vi bor liksom ikke så langt unna kjøpesenteret. Så da blir det lange bratte oppover bakker, men da får man jo litt trening i samme slengen da vettu, så da kan man jo slå to fluer i en smekk! =) 

 

~~~~

 

Så da tenker jeg at jeg logger av for en stund, vet ikke hvor lenge jeg blir hos mamma og pappa siden Jøran ikke er ferdig på jobb før klokka er 18.
Men blogges ihvertfall ikveld =) <3 

 

Ha en fin dag allesammen <3 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg