En forfriskende gåtur gjorde susen

Da har jeg og Jøran kommet hjem igjen etter å ha vært ute å gått en tur i over to timer. Utrolig deilig og forfriskende å være ute å gå en tur igjen faktisk, er en stund siden sist, så dette var deilig. Vi tok også 9 stolper mens vi var ute å gikk en tur. Ett utrolig bra opplegg det der må jeg si, det hjelper deg faktisk med å komme ut av huset å gjøre en aktivitet som er litt morsom. Det er bra for både liten å stor. He he! 

 

 

~~~~~~~~

 

Nå sitter vi bare i sofaen å slapper av og ser på litt tv. Jeg kommer nok til å legge meg i rundt samme tid som jeg pleier å gjøre, mellom klokken elleve og halv tolv, gjør det til og med noen ganger når jeg har fri fra jobb også. Huff, nå følte jeg meg skikkelig gammel som legger meg i rundt den tiden egentlig, i hvert fall med tanke på at Jøran ikke legger seg før kanskje en time etter meg, å han er 45 år. Jaja, i morgen så er det i hvert fall jobb igjen, å i morgen så starter jeg klokken syv. Har også denne medarbeidersamtalen i løpet av arbeidsdagen. Veldig spent på hvordan den kommer til å gå, men satser på at det bare er positivt tilbakemeldinger. 

Men nå tenkte jeg på det at kanskje jeg skal få fjernet hårene på leggene mine, slik at jeg får brukt min helt nye kortbukse på jobb i morgen. Ser det at det er litt hår der nå, så da er det veldig greit å få fjernet de. Veldig flaut å måtte gå med masse hår på leggene med kortbukse slik at alle ser det, huff nei det takler jeg ikke, så da stikker jeg å få gjort det. Blir å slappe av litt til etterpå før man finner senga! 

 

Blogges mer i morgen <3 

 

 

 

 

 

 

1 kommentar
    1. Koselig blogg.
      Fint å ta med de små ut på gåtur.
      Du følte deg gammel som legger deg i normal tid, og han som er så mye eldre legger seg seinere? Hvis man skal opp om morran er det vel vanligst å legge seg før 23, uansett alder vil jeg si!
      Ha en fin fredag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg