Ikke noe å grue seg for

Da sitter jeg i sofaen å slapper av, utrolig godt å gjøre det etter jobb. Så da er det bare å vente til Jøran kommer hjem fra jobb klokken seks. Da blir det pannekaker og tomatsuppe til middag (han som fikk bestemme middagen i dag ) He he. God det da, lenge siden vi har spist det nå, så skal bli godt å ha det igjen. 

~~~~~~

Jeg var utrolig spent og gikk å små grudde meg til medarbeidersamtalen med sjefen i dag på jobb, fra jeg startet på jobb klokken syv til vi hadde samtalen klokken halv tre. Noe som jeg overhode ikke hadde noe grunn til å gjøre i det heletatt. Jeg fikk masse skryt av henne og fikk vite at av kollegaene mine så er de bare så fornøyd med meg. Jeg er visst flink og får mye skryt av når jeg har ansvaret på helgene jeg jobber. Så jeg var så heldig å få ansvaret denne helgen her også når jeg har jobbhelg. Er veldig stas å få den tillitten altså, føler meg veldig begjæret. 

 

~~~~~~

 

Men nå ser jeg hva klokken er så jeg tror kanskje jeg skal starte med å steke noen pannekaker jeg, siden det tar litt tid. Så kommer jeg tilbake senere! 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg