Utfordring dag 3 og 4

Jeg glemte jo helt av å blogge ett innlegg i går angående den utfordringen som jeg har startet på, så da blir det to utfordringer nå. 

 

Dag 3: Fortell om en gang du gjorde noe du er stolt av.

 

Litt vanskelig å velge ut noe, men det må nok kanskje være den ende gangen vi hadde minnestund på Lundegården selskapslokale. De hadde bestilt mat til 60 stykker, men endte med at de bare kom 40 stykker. Sto igjen men så masse mat med snitter og en hel bløtkake. Dette tok vi med oss til et bofelleskap for eldre, de ble så glad da vi kom med dette til dem. Utrolig stolt av meg, mamma og pappa som gjorde dette å gledet noen som ikke har det så lett i hverdagen sin. 

 

 

Dag 4: Hvilken bekymring er mest unyttig for deg, og hva gjør du for å bli kvitt den?

 

Jeg vet ikke helt på denne her jeg. Det er fryktelig vanskelig altså. Om jeg kanskje skal si noe så er det vel kanskje det at jeg er noen ganger veldig ubesluttsom av meg. Hvordan jeg skal bli kvitt den aner jeg ikke, er vel kanskje bare å slutte å tenke for mye å hva det er jeg skal velge eller hva jeg skal gjøre, også heller bare gjøre det første som dukker opp i tankene mine.

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg