Fridagen min blir brukt til å…

God morgen allesammen! 

 

 

Må bare starte med å si at det var ekstremt godt å få sove lenge i dag uten å bli vekket av vekkerklokken. Deilig! Kjenner det på kroppen at det var godt å få sovet ut. Planen min for i dag er egentlig veldig grei, har bare en ting som står på planen i dag, utrolig nok, det skjer ikke ofte. Så da er resten av dagen min fri når jeg har blitt ferdig med det jeg skal. I dag  skal jeg til min andre jobb på Lundegården å vaske ned etter selskap, med god hjelp av mamma. Så der starter jeg da først, så får man bare se hva resten av dagen blir brukt til, skal hvert fall ikke legge noen planer foreløpig, tar det som det kommer! 

Men nå får jeg nesten raska på her litt jeg, må få i meg noen mat før jeg skal gå ut døra. Ha en flott dag alle sammen enten du har fri sånn som meg eller skal jobbe! 🙂 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg