Noe jævla dritt…

Dagen min så langt har gått til å være i Lundegården, der ente det med at det ble veldig fort endringer i planene som jeg og mamma. Da vi kom dit å skulle starte å vaske så lukta det for det første helt jævlig. Det har kommet opp masse fra kloakken som bare fløt utover hele kjøkkengulvet. Så det kom først en rørlegger som fikk opp noe, men så kom det tilslutt en septiktank som fikk opp resten av møkka. Unnskyld meg, men fy faen å jævlig det lukta. Blir kvalm nå bare av tanken på det. Da de dro så tok jeg og mamma masse bøtter med såpevann å bare helte utover hele kjøkkengulvet. Dette forårsaket jo at alt vi skulle vaske i dag, ble utsatt. Fikk vasket toalettene og gulvet i selve lokalet, alt det andre må tas senere. Vi får se om det blir i kveld eller om vi tar det en annen dag. Så ble ikke så mye ut av denne fridagen min bortsett fra å vaske vekk noe dritt! 

Dette var da starten på fridagen min så langt. Klokken begynner å nærme seg halv seks også, å noe middag har vi ikke fått i oss enda. Hva vi finner på der i dag aner jeg ikke, men jeg er i hvert fall så sulten at jeg nå må ha noe mat kjenner jeg. Hva spiser dere i dag? 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg