Usunt eller ikke

God kveld! 

 

Ble ikke noe mer vasking i dag, hørte i hvert fall ikke noe mer fra mamma. Så da får man se om det blir gjort etter jobb i morgen eller på torsdag. Middagen vår i dag ble noe så veldig enkelt som Mc Donald’s. Godt. Grunnen til dette ble at i det vi skulle til å tenke på hva skal vi ha til middag, så ringte faren til Jøran å måtte ha hjelp til å få i gang Dab-radioen sin. Dette tok noe tid å før vi viste ordet av det så var klokka for mye til at vi fikk laget noe her hjemme. Turen gikk derfor til Mc Donalds hvor vi satte oss inne å spiste. Lenge siden sist. Vet at dette er nokså usunt å spise, men det må jo være lov å unne seg noe usunt en gang i blant, eller? 

 

 

~~~~~~

 

Nå sitter vi i hver vår sofa del med hver vår pc å hører på musikk. Jeg skriver innlegg her på bloggen min, mens Jøran sitter å skriver mail pluss prøver å få i gang en av sine gamle pc’er for å se om han har Itunes på den. Veldig sosiale vi er. Ett gammelt ektepar, we know! Jeg fant nemlig igjen min gamle ipod, den får jeg ikke koblet til pc’en min. Får beskjed om at det er feil på nedlastingen. Så da blir det å utfordre den gamle pc’en til Jøran som har programmet allerede. Spennende å se hva som skjer! 

Dere har gjort i dag da? Hatt det fint? 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Selvfølgelig er det lov å unne seg fastfood innimellom! 🙂 Sitter selv og trykker i meg pizza etter vitnemålssermonien 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg