Ble ikke helt som planlangt..

God ettermiddag 🙂 

 

Nå sitter jeg å slapper av litt etter jobb før jeg skal ut igjen. Skulle egentlig i Lundegården å vaske etter jobb, men mamma hadde gjort alt selv hun. Litt typisk mamma å gjøre ting selv, selv om jeg hadde sagt at jeg skulle gjøre det i dag etter jobb. Hun er nå søt og snill da som hjelper meg da.
Skal som sagt en tur ut igjen om ikke så lenge. Vi er en gjeng fra jobben som skal møtes i parken klokken 18 å spise og kose oss med tips og pante penger. Blir utrolig koselig. Fint å kunne møtes sånn etter jobb en gang i blant. Så denne kvelden her må Jøran klare seg selv uten meg en stund, Går nok bra det tenker jeg. 

 

~~~~~~

Tenkte jeg nå skulle legge meg nedpå sofaen å lukke øynene i en liten stund før man skal fikse og ordne seg på å dra i parken. Ha en fortsatt fin dag videre! 

 

 

Blogges senere! <3 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg