Kvledskos i parken

God kveld! 🙂 

 

 

Da sitter jeg godt plassert i sofaen etter å ha kommet hjem fra en utrolig koselig kveld i parken. Vi spiste god mat og to av barna som var med stor koste seg med å leke med hverandre. Vi ble bare seks stykker, litt synd det, men var koselig uansett å bare få finne på noe sånt som det her sammen. Var masse folk i parken, å var fin temperatur til å sitte ute i. Fikk også beskjed om at det er få gjester i morgen på jobb, så en av oss kunne få fri. Da ble det fri på meg. Godt å tenke på! Var så sliten i kroppen etter jobb, så jeg sovna en halv time på sofaen før Jøran vekket meg. Jeg pleier sjeldent å sove på dagen, da skal jeg være syk eller være skikkelig sliten. Så at jeg sovna tilsier at kroppen min var nok mer sliten enn jeg trodde. Dermed tenker jeg at det skal bli godt å ha fri i morgen, så får jeg sovet ut og bare slappet av. 

Etter turen i parken så ble det en tur innom svigermor. Der var Jøran for å hjelpe til med pc’en hennes. Utrolig koselig å se henne igjen. Møtes så altfor sjeldent, så koselig når man får møttes. 

 

Håper dere har hatt en fin kveld ?  Blogges senere <3 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg