Blogg utfordring dag 7

Dag 7: Hvilken egenskap hos deg selv setter du mest pris på?

 

Den egenskapen jeg setter mest pris på ved meg selv, er nok det at jeg er utrolig snill og er en veldig omsorgsfull person. Jeg tenker på alle andre før meg selv og setter alle andre først og meg etterpå. Har blitt mye bedre til å tenke på meg selv først også, men fortsatt så er jeg snill mot alle rundt meg og vil at alle skal ha det bra. 

 

~~~~~~

 

Da er min 7 dagers blogg utfordring ferdig. Har du lyst å prøve selv? Her kommer listen over utfordringer som var på 7 dagers blogg utfordring 

Dag 1: Fortell om 5 ting/situasjoner du ikke liker og hvorfor du misliker dem, og fortell om 10 ting/situasjoner du liker og hvorfor du liker dem.

Dag 2: Dersom du kunne gjøre nøyaktig hva du ville de neste 365 dagene, hva ville du gjort da?

Dag 3: Fortell om en gang du gjorde noe du er stolt av.

Dag 4: Hvilken bekymring er mest unyttig for deg, og hva gjør du for å bli kvitt den?

Dag 5: Hva gir deg mest energi om dagen?

Dag 6: Hvilke skjulte talenter har du, som få eller ingen kjenner til?

Dag 7: Hvilken egenskap hos deg selv setter du mest pris på?

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg