Stressende…

God kveld

 

Dagen i dag har faktisk bare gått til å gjøre en ting. Har prøvd i å fikset ting på bloggen min. Noe har jeg fått til, mens det fortsatt er noen ting som jeg står helt fast på. Får ikke ting til å se ut sånn som jeg har lyst. Har sett mange blogger som er så mye bedre enn min, å er mange ting jeg skulle ønske at jeg kunne ha på bloggen min også. All den html kodingen gjør meg forvirret og stresset når jeg ikke får det til. At jeg i det hele tatt har fått til noe av det er ett under. Stolt av meg selv på grunn av det, men lang vei igjen å gå til denne bloggen blir seende sånn ut som jeg vil. Så beklager at ting noen ganger ser litt jævlig ut, bokstaveligtalt, noen ganger, men er bare fordi jeg prøver å finne ut av ting osv. 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg