Sankthans feiring

Da sitter jeg hjemme i sofaen å slapper av etter jobb og leiekontrakt signering av lokalet. De var tidlig ute siden de ikke skal leie før den 19.august. I dag ble det enkel middag, ble pizza. God og mett nå. 

 

~~~~~~

 

I går kveld etter mye slit på pc’en for å finne ut av ting på bloggen, så tok jeg meg en pause. Det endte med at klokken 22 så dro vi til Strandtorget, det var nattåpent der. Var veldig mye folk der for å være så seint på kvelden. Uvant. Fikk shoppet litt også da. Fikk tak i to bøker som jeg tenkte ta med meg til Kristiansand på ferien når vi drar på søndag. Skal ta med pc’en min også, men blir nok ikke så mye blogging, men litt skal jeg nok få til. Fortsatt noen dager til enda da. 

 

 

I kveld så hadde vi egentlig tenkt å ferie sammen med mamma og pappa på Maihaugen. Som de siste 3 årene så har alltid disse planene blitt endret på, har alltid regnet. på denne dagen av en eller annen rar grunn. Så derfor er vi bare hjemme i dag å har en helt vanlig fredag, med tv/film og godteri. Fredag på sitt beste. Hvordan feirer dere St.hans? 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg