Solskinnsdag

God morgen alle sammen! 

 

 

Vel morgen er det kanskje ikke da, er vel nærmere formiddag. Sov som vanlig til klokken halv elleve, selv om jeg våknet først da klokken var halv åtte. Jeg lærer aldri. Da skulle jo jeg ha stått opp, å startet dagen min da, men hva gjorde jeg istedenfor? jo jeg snudde meg i senga å la meg til å sove igjen. Typisk. Det er lørdag i dag å dette er en av mine beste dager, spesielt når jeg har fri. sånn som i dag. Lykkelig. Solen skinner å varmer godt også. Kan ikke bli bedre da. Veldig stor kontrast fra i går hvert fall hvor det regnet. Deilig når solen først titter frem. La den bli der resten av dagen. 

 

~~~~~~

 

Det er lørdag og det er fri, og vi har ingen planer i dag. Deilig. Skal bare slappe av å ta livet med ro, selv om man i løpet av dagen må starte med å pakke til vi drar til Kristiansand i morgen tidlig. Blir godt å komme seg bort litt. En uke med verdens beste selskap, Jøran, i fantastiske Kristiansand. Blir bare magisk å være der selv om det er spådd litt dårlig vær mens vi er der, men det gjør ingenting. Ikke for meg hvert fall. 

Hva har dere for planer i dag da? Hatt en fin helg så langt? 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg