Roadtrip

God kveld alle sammen! 

 

 

Nå er jeg og Jøran kommet tilbake igjen inn døra på feriehuset vi bor her på Flekkerøy. Vi har nemlig vært ute på roadtrip i dag. Etter frokosten i dag rundt klokken tolv satte vi oss i bilen å bare begynte å kjøre. Vi hadde ingen mål for hvor vi skulle eller hva vi skal, vi bare kjørte. Det endte med at vi kjørte i litt over fire timer, da hadde vi havnet i Stavanger. Jeg har aldri vært der, så litt morsomt at vi endte turen vår der. Utrolig koselig by må jeg si. Vi gikk litt rundt å skikket i gå gatene, og jeg fikk til og med handlet en genser jeg har gått å siklet på i evigheter. Har sett den mange plasser, men de har bare ikke hatt den i stor størrelse som jeg bruker. Så når jeg endelig fant den i Stavanger så var jeg ikke vond å be. Endelig er den min. Gledesrus. Fikk også tak i en parfyme, siden jeg hadde glemt igjen min på Lillehammer. Ble også til at jeg kjøpte en boks med hårfarge. Om jeg kommer til å farge håret mitt blondt mens jeg er her på ferie, eller om jeg venter til vi kommer hjem igjen til Lillehammer veit jeg ikke helt. Får se hva jeg gjør. Mens vi var i Stavanger så spiste vi middagen vår på Egon. God mat som alltid. Var så sulten at jeg glemte helt å ta bilde av maten. Da klokken var seks satte vi oss i bilen igjen å kjørte tilbake igjen hit til Flekkerøy. Hatt en utrolig koselig tur.  Jeg måtte jo leke turist når vi var i Stavanger så derav bildene. 

 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg