Møte etter mange år <3

God kveld alle sammen! 🙂 

 

I dag så hadde vi ingen planer til å begynne med, skulle bare være her å slappe av. Jeg nevnte i ett tidligere innlegg angående venninna mi Milla som bor her i Kristiansand. Det har skjedd litt kluss med telefonen min som jeg bruker nå, så jeg har ikke fått meldinger som hun har sendt til meg men hun har fått alle som jeg har sendt til henne. Så hun har ikke skjønt hvorfor jeg ikke har svart og jeg har ikke skjønt hvorfor hun ikke svarer. Derfor så ringte hun på telefonen min i dag tidlig etter frokost. Glede! 

Vi reiste da innover til sentrum å fikk møte Milla. Gledesrus. Endelig etter så mange år uten å ha sett hverandre var det så utrolig koselig å få se henne igjen. Vi besluttet at vi skulle gå litt rundt å se på den fine byen. Tok da turen til Odderøya å gikk den rundt. Utrolig fin tur og flott utsikt. Jeg ble litt ivrig ned ene steintrappa der, så ikke at det ene trappesteget var smalere enn de andre. BANG sa det. Astrid detter ned trappa å vrikker ankelen, sekunder etterpå, Astrid er kvalm. Jeg trudde først det var Milla som datt siden hun gikk foran meg, så skjønte ingenting når det var jeg som satt i trappa å hadde vondt i ankelen. Lettere forvirret kan man si. Ble sittende litt før vi gikk videre. Ufattelig vondt å gå, men kom meg nå sakte men sikkert fremover. Men uansett da, var en utrolig flott tur. 

 

 

Etter denne fine gåturen, selv med vond fot, så bestemte vi oss for å få i oss litt mat. Jeg, Jøran, Milla og mannen hennes (ble med å spise) gikk litt rundt før vi fant en resturante hvor vi fikk sitte ute å spise mat i skyggen. Var så varmt i sola så var gått å sitte litt kjølig. Utrolig god mat. 

~~~~~~

Nå sitter vi å slapper av her i feriehuset vi er i, jeg med foten høyt oppe med ispose på og ett glass vin, mens Jøran koser seg med en øl. Blir ikke denne foten bedre så tror jeg vi nesten må ta en tur på legevakten. I morgen blir det nok en rolig dag her uten å gjøre noe, spørs hvordan foten utvikler seg. 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg