Jeg er så flink…

God formiddag alle sammen! 🙂 

 

Jeg sitter nå med foten høyt med ispose på, igjen.  I natt så ble det en tur til legevakten. Foten var så vond å trå på, og hadde vonde smerter. Vi tilbragte til sammen nesten to timer på legevakten med røntgen i tillegg. Det var heldigvis ikke noe brudd, men de klarte ikke å si meg noe om den bare er forslått eller om det er en kraftig forstuet. Hovedlegen for røntgen kommer ikke på jobb før mandag, å da er jo vi allerede hjemme i Lillehammer igjen. Så på mandag blir det en tur til fastlegen min, og mest sannsynlig sykmelding. Håper ikke det. Men fortsetter foten sånn her så ender det med det ja. Har så vondt for å gå så har fått krykker jeg må bruke. 

Dagen vår i dag gå nå til at vi bare skal slappe av her, jeg skal gjøre minst mulig. Om vi drar i dag eller om vi drar i morgen vet vi ikke helt enda. Vi kommer til å se an utover dagen.  

 

Hvordan tilbringer dere helgen? planer? 🙂 Blogges senere <3 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg