Fikk sammenbrudd…

Hei alle sammen! 

 

 

Da ligger jeg på sofaen hjemme i leiligheten med foten høyt oppe. Vi kom hjem hit i går kveld etter en flott ukes ferie i Kristiansand. De siste dagene i Flekkerøy ble slik som dette. Lørdagen i Flekkerøy ble brukt til at jeg bare fikk beskjed om å slappe av å ligge med foten høyt. også ble det filmkveld på kvelden med pizza. Søndagen pakket vi og vasket oss ut av feriehuset, før turen gikk hjemover til Lillehammer igjen. På hjemturen stoppet vi innom ene storesøstera mi og kona hennes å var der i noen timer. Jeg var jo helt uttafor når jeg kom til de, å prøvde jo å komme meg opp den lille trappa som di har utenfor huset sitt før inngangsdøra, der klarte jo jeg elegant å sette krykken litt feil så når jeg hoppet opp på trinnet så sklei jeg å datt bakover å landet på… ja du gjettet riktig, jeg landet på den vonde foten min. Uflaks. Etter noen timer hos de så fortsatte vi turen hjemover til Lillehammer igjen. I dag har jeg vært hos fastlegen min. Hun fikk se på foten min å skjønte veldig fort at jeg ikke klarer å gå på den, å at jeg derfor ikke kan jobbe. Dette tilsier da at denne uken her fra i dag til søndag kveld hvor jeg skulle ha jobbet, blir ikke slik jeg hadde sett for meg. Istedenfor å jobbe så er jeg nå sykemeldt. Dette er en uvirkelig situasjon for meg å være i. Uvant å føle seg så hemmet til å gjøre helt vanlige ting. Er så slitsomt å hoppe rundt på krykkene også. Blir så fort sliten å klarer ikke å hoppe lenge av gangen før en liten pause, så bruker lenger tid enn jeg pleier. Alt går i slow motion for tiden. Dette endte med at jeg litt tidligere i dag mens jeg ligger på sofaen å slapper av, plutselig bare begynner å gråte. Jøran skjønner ingenting å prøver å få ut av meg hva det er som skjer. Jeg klarte nesten ikke å prate, tårene bare fosset. Jeg hadde fått en skikkelig sammenbrudd av at jeg er helt uttafor over den situasjonen som jeg nå befinner meg i. Det eneste jeg positivt klare å glede meg over akkurat nå er at jeg på onsdag skal til frisøren (fargingen av håret mitt som jeg prøvde på i Flekkerøy, ble ikke slik som det skulle) for å farge håret mitt. Gleder meg. Elsker å dra til frisøren. Og at jeg nå får litt mer tid til å være sammen med Jøran i ferien hans. Min ferie igjen starter allerede neste mandag, men snakker mer om akkurat det i ett innlegg senere når det nærmer seg. 

Hvordan har helgen din vært enten du har ferie eller jobber? Blogges mer senere <3 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg