Hva dagen bringer..

God morgen alle sammen! 

 

 

Akkurat nå i dette øyeblikk sitter vi (jeg og Jøran) å funderer over hva det er vi skal gjøre idag. Jeg er jo noe redusert om dagen, å er ikke alt jeg klarer like bra som før. Skal ikke stoppe meg av den grunn, men er jo litt slitsomt å ikke kunne fungere 100%. Skal få dagen til å gå.

Mamma og pappa er for tiden på hytta på Averøya, skal være der hele juli. Unntatt idag, da er pappa på vei nedover igjen for å få ett inngrep i hode pga føflekkkreften som han har. Så tenkte kanskje at vi skulle få til å møte han etterpå når han er ferdig, å ta en matbit sammen før han reiser oppover igjen. Skal bli godt å se han igjen. Skulle ønske mamma var med nedover også, men hun ville være igjen på hytta å har bakedag idag. Så hun koser seg i sitt rette element. 

Hva vi kommer til å gjøre sånn ellers resten av dagen vet jeg rett å slett ikke. Vi har nok blitt mer og mer den typen som bare tar litt ting på sparket. Håper dere får en fin dag enten du jobber eller har startet ferien. Kos dere og ta vare på hverandre! Blogges senere <3

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg