Luksustid for meg selv

Kommet hjem fra byen etter en veldig fin frisørtime. Var så utrolig godt å bli dullet med på håret. Fikk faktisk en dobbel vask på håret mitt siden hun satte i en ekstra farge i tillegg. Herlig. Jeg har igjen en del farging igjen på håret mitt for å få den lyse fargen jeg vil ha, men vi startet med dette her. Neste gang så blir det mer. Hun hadde ikke tid til å ta alt med engang, så derfor blir det delt opp. Men sier ikke nei til å dra til frisøren flere ganger for å si det sånn. Bare elsker det. Her kommer nå før bilder, under, og etterpå. Veldig fornøyd med hvordan det ble, men er jo som sagt ikke ferdig da, skal jo bli lysere. 

 


Før bilde 


Før bilde 


Før bilde 
 

 

 

Etter frisørtimen som varte i to timer, så fikk jeg Jøran til å hente meg. Vi reiste derfor ut for å spise middag. Tenkte vi skulle prøve ut Dudeburger, sier det er mange som har pratet om den plassen å sier det er god mat. Vi tenkte vi skulle prøve ut pizzaen deres som de steker i steinovn. Var bare så godt. 

 


Etter bilde 
 


Etter bilde 
 


Etter bilde 

 

Nå ligger man å slapper av på sofaen med foten høyt opp samtidig som man ser på tv. Herlig avslapping på kvelden. 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg