God kveld :)

Nå sitter vi å slapper av i sofaen mens vi har sett på en film. Koselig å gjøre sånt innimellom. I dag skulle jeg egentlig møte ei venninne til lunsj i byen, men plutselig ombestemte hun seg for sted å skulle møtes tidligere enn vi hadde avtalt, noe som ble litt vanskelig siden jeg er avhengig av at Jøran må kjøre meg enda, på grunn av at jeg fortsatt går på krykker. Så vi bestemte istedenfor at vi skulle ta det i morgen istedenfor, så det ikke ble så stress. Men kjenner litt nå etter veldig mye gåing i går, så smerter det litt i foten i dag. Så jeg får se litt utover kvelden og på morgningen i morgen om hvordan foten min er. Kanskje ikke lurt å overdrive veldig med gåing heller. Redd det skal gjøre vondt verre. Får ta det litt med ro noen dager også ta det litt gradvis.  
Jeg og Jøran brukte da dagen i dag på å gå litt på senteret. Var ikke så interessant å gå der, ingen butikker vi ville innom. Vi satte oss derfor i bilen å tok turen mot Gjøvik istedenfor, siden vi sjeldent er på den kanten. 

 

 

Underveis mens vi var i Gjøvik så ble vi sultne, så vi bestemte oss for at vi kunne ta middagen vår der i dag. Så da tok vi hver vår kebabtallerken. Var godt, men har smakt bedre. 

Desserten tok vi på tur hjemover, nemlig Frozen Yoghurt. Nam nam nam. Det er bare så godt det. Tror jeg kunne levd på det. Digg. 

Det ble jo også så klart litt shopping i dag også. Kjøpte meg ett pannebånd, noen strikker også var det tilbud på filmer på platekompaniet. Er forresten SVK vi har sittet å sett på nå, blir vel til at vi skal se på en av de andre også etter hvert vil jeg tro Hvis det ikke blir i morgen på dagen. Får se. 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Neida, du har ikke gjort noe feil, men lytt til smertene også. Ikke overdriv belastningen av den skadde delen, og ta mange pauser. Husk at det er du som kjenner kroppen din best, så gjør ting i ditt eget tempo 🙂 <3

    2. Malin: ja gjett om <3 oki men bra det da, da gjør jeg ikke noe feil hvert fall 🙂 Var redd jeg kanskje var for tidlig ute og at jeg kanskje overdrev i går. Men da vet jeg at litt hver dag går bra 🙂 Takk for tips 🙂 <3

    3. Så bra at du og Jøran har kost dere! 🙂
      Et lite tips angående det vonde beinet ditt… Prøv å belast det litt og litt hver dag slik at det ikke “stivner” (Dersom det “stivner” gjør det bare enda mer vondt når du først beveger det). Hilsen en som har litt erfaringer med både forstuelser og overtråkk av bein og ankler 😉 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg