Hvor går turen igjen nå..

Allerede på mandag så starter Jøran på sin siste ferieuke og jeg på det som skulle være min andre. Som blir min tredje også på grunn av sykemelding. Det er slikt som skjer. Altså på mandag setter vi oss i bilen å reiser på ferie. Da går ferden til Gøteborg. Som jeg gleder meg. Er så fantastisk by å være i. Å allerede på mandagskvelden så skal vi på “Lotta på Liseberg”. Aldri vært på det før så det gleder jeg meg til. Har vært på Liseberg mange ganger før. Så bli gøy å få med seg noe annet. På Onsdagen så skal vi også tilbake på Liseberg, men da for å høre på den norske artisten Gabrielle sin konsert. Det også er noe jeg gleder meg masse til.

 

Siste delen av ferien vår bruker vi på å dra opp til feriehuset til mamma og pappa på Averøya for å besøke de. Blir utrolig koselig. Gleder meg til å hilse på de. Lenge siden vi har vært oppå der. 

 

 

Håper bare foten min blir bedre og bedre etter hver dag som går. Men tar det gradvis hver dag, fått tips av venninna mi Malin som har gått mer på krykker enn det jeg har gjort. Belaste foten litt hver dag er bedre enn at den skal bli skikkelig stivet opp å blir verre å få bedre igjen. Samtidig som jeg fortsatt ikke skal overdrive men kjenne på smerten og kjenne på foten hvordan den har det. Så krysser fingrene for at det snart skal løsne mer og at jeg kan slippe krykkene. Begynner å bli lei. kjenner også på det at jeg er nokså sliten. Går veldig innpå meg dette her. Har allerede hatt noen sammenbrudd denne tiden. Vil bare bli frisk igjen! 

 

 

Hvordan planer har dere i helgen? Å hvordan planer har dere i ferien, hvis dere har fått ferie enda? 🙂 Blogges senere <3

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg