Litt stresset start på dagen

I går ble dagen en veldig avslappet dag nok en gang. Hadde en hodepine fra kvelden før som ikke ville ta slutt. Trudde at søvn ville hjelpe, men der tok jeg feil. Våknet i går med kraftig hodepine. Var redd den skulle utvikle seg til migreneanfall utover dagen. Tok heldigvis feil der. Men hadde vondt allikevel. Tok derfor en dag i går med veldig lite sosiale medier, for å hvile øynene mine totalt. Var egentlig veldig godt, om jeg tørr å si det. Tror jeg skal prøve å ta noen sånne dager inni blant hvor jeg er minimalt på internett. Er jo som oftest på denne telefonen eller mac’en nesten hele dagen. Har fått litt kjeft av Jøran noen ganger fordi han synes det blir for mye. Vil jo være sosial med han selvfølgelig, samtidig som jeg vil se hva som skjer ute i den vie verden. Skjønner at jeg må trappe ned på det. Så om det er veldig lite innlegg en dag i ny og ne så vet dere grunnen. Da har jeg bare min dag med lite sosiale medier. Skal fortsatt skrive innlegg hver dag, prøve hvert fall. Blir bare ikke masse innlegg de dagene jeg skal være litt fra sosiale medier.

Dagen i dag startet egentlig nokså brått. Da jeg våknet oppdaget jeg at det lå en melding på Lundegården telefonen. Som hadde blitt sendt i går, men har ikke hørt den. Svarte derfor på den meldingen når jeg våknet. Var de som skal ha selskap i lokalet vårt neste helg som ville komme å se på lokalet i dag klokken 11. Jeg våknet og hadde stått opp klokken 10. Så jeg stressa meg egentlig i vei, kom hit ca 30 minutter før vi skulle møtes. Så klarte det. Frokost har jeg ikke fått spist enda, så det får jeg ta når jeg kommer hjem. Akkurat nå sitter jeg fortsatt på Lundegården, på kontoret til pappa. Sitter her å venter på at Jøran skal bli ferdig på jobb. Han må hjelpe meg med noe her. Ikke vits i å gå hjem for å være hjemme i 30 minutter før man må gå tilbake igjen. Så da fant jeg ut at jeg like så greit kunne sitte her å vente.

 

Hvordan er dagen deres i dag da? Ferie eller jobb? Håper dere har en fin dag uansett hva dere gjør. Blogges senere <3

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg