Min helg

På fredag etter at jeg hadde kommet hjem, da ble det middag. Spiste så mye. Like etterpå fikk jeg du dundrende hodepine. Skulle ikke nevnt noe om migreneanfall på torsdag. For den hodepinen som jeg fikk på fredag, resulterte i at jeg fikk migreneanfall. Kastet opp en del ganger å lå på sofaen å bare halv sov resten av dagen og kvelden. Lørdagen ( altså i går) gikk til å handle inn noen ting til middag for resten av helgen. Var også innom svigermor for å hjelpe hun med å handle inn også. Resten av kvelden gikk til å se på tv. Ble noen filmer også. 

Idag så har vi enn så lenge bare slappet av i sofaen å sett på tv. Hva vi skal resten av dagen er vi ikke helt sikker på enda. Noen som har noe forslag til hva man kan gjøre på en litt overskyet dag? Kan ikke være noe som belaster foten min for mye da. Halter fortsatt og bruker krykkene når jeg skal ut. 

 

Blogges senere <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg