Spent..

Da sitter jeg å venter på at klokken skal bli såpass at jeg må ut døra. Skal gå inn til byen om ikke så altfor lenge. Har ny legetime. Spent på hva legen sier nå. Sykemelding som jeg har nå den går ut imorgen. Spørsmålet er om jeg får en ny sykemelding eller ikke. Halter fortsatt, er fortsatt vondt, å bruker fortsatt krykker når jeg går ute. Så egentlig trenger jeg sykemelding for en uke til, men dette er jo opp til legen å avgjøre. Spent hvert fall. 

 

Men da får jeg komme meg ut døra her jeg. Ha en fin dag alle sammen. Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg