Enda en uke og kveldskos

I dag gikk som sagt turen til byen for en ny time hos legen. Ble ny uke med sykemelding. Fått trene oppgaver på foten min. Håper det skal bli bedre og at dette er siste uke med sykemelding. Etter legen stakk jeg innom hotellet en tur for å levere papirer. Så måtte jeg innom nav for å levere resten. De åpnet jo ikke før kl 12, så gikk i byen å ventet. Kom endelig inn, fikk da beskjed om at det ikke er de som skal ha papir, men ett annet kontor. Så da får jeg Jøran til å poste det i morgen på jobben (han jobber jo i posten). Middagen vår i dag ble rømmegrøt og spekemat. Utrolig godt. Ellers idag så dro vi til Strandtorget angående balansepute som jeg kjøpte på clas olshon. Fikk ikke luft i den. Han bak disken fikk det heller ikke til. Hentet også en ny en for å se om det funker der. Ikke det heller. Fikk pengene tilbake også skulle han si ifra til produksjonen. Fikk derfor tar i en ny balansepute på sport1. Å den fikk Jøran luft i med engang vi kom hjem. 

 

Ellers ikveld så har jeg laget sjokoladekake. Nam nam. Det er det beste jeg vet. 

Kveldskos til Lotta på Liseberg. Herlig. 

 

Blogges senere <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg