Holder sammen enda

 

 

I dag så er det nå 1 år og 2 måneder siden jeg og Jøran var i Oslo en helg for å ha tid for oss selv. Da ble vi kjærester mens vi var der. Herlig. Beste som har skjedd meg på lenge. Kunne ikke fått en bedre kjæreste. Jøran er min aller beste venn, min sjelevenn, min kjæreste og samboer. Elsker hvert sekund jeg får dele med denne mannen her. Han er bare fantastisk. Han får meg til å smile hver dag, og det er lenge siden jeg har vært så lykkelig som jeg er nå. Han er snill, omsorgsfull og får ut det beste av meg. Jeg liker det at vi har de samme interessene og at vi begge to liker å reise. Familien min liker han veldig godt og de kommer godt overens. Det samme gjør jeg med familien hans. Det er så godt når det er sånn. Samtidig som vi er like på så er vi så ulike på andre måter. Men vi går så godt sammen selv om. Jeg er så glad for at to av mine beste venninner fikk meg til å like hockey og fikk meg til å bli frivillig i ishallen. Hadde det ikke vært for de så hadde jeg aldri fått kontakt med Jøran. Så tusen takk jenter <3 

 

Elsker deg kjæresten min <3 Gleder meg til å dele flere måneder og år sammen med deg <3 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg