Endelig!

Hei igjen alle sammen! 🙂 

 

 

Siden jeg startet å blogge igjen så har jeg ligget på topp 10 listen over bloggere i Lillehammer. Har i lang tid ligget å vaket mellom nr 5 og nr 2. I dag tenkte jeg at jeg skulle inn å sjekke igjen siden det er en liten stund siden jeg sjekket sist. Å da så jeg det. Endelig var det min tur. Jeg er nr 1.
JIPPI! Så uendelig glad for at jeg har klart det.

 

Da har det lønt seg å jobbe hardt med bloggen. Er fortsatt litt endringer på layouten som gjenstår, men jeg sliter litt med å få det til slik som jeg vil. Så enn så lenge så er bloggen slik som den er. Håper dere liker bloggen å at dere liker det jeg skriver om. Takk til dere for at dere tar dere tid til å lese min blogg. Utrolig takknemlig for det. Uten dere så hadde jeg ikke vært her hvor jeg er nå. Så takk nok en gang. Er det noe dere savner eller noe dere vil jeg skal skrive om, så si ifra. 

 

Ha en fantastisk fin dag videre! Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg