Today is the day :D

Hei alle sammen! 🙂 

 

I dag gleder jeg meg som en liten unge. Er så deilig. Endelig er dagen her. I kveld er det nemlig hockeykamp. Dere skjønner det at i kveld braker det for alvor løs på hockeysesongen. I kveld så skal Lillehammer Ishockeyklubb (L.I.K) ha sin første treningskamp på hjemmebane. Manglerud Star kommer på besøk å skal gjeste hallen. Pucken droppes klokken 1830, men billettluka åpner 1 time før. Det er så herlig at sesongen er i gang igjen. Når Jøran kommer hjem fra jobb klokken 1630, så drar vi så å si rett opp i hallen for å starte med jobbingen vår der. Egentlig så er ikke Jøran ferdig på jobb før klokken 18 i kveld, men han har fått ordnet slik at han kan dra litt tidligere. Så da slipper jeg å måtte stresse med å gå helt opp i hallen, da kan jeg sitte på med Jøran oppover. Må bare sørge for at jeg er ferdig ordnet til han kommer hjem. Uansett så gleder jeg meg veldig til i kveld. Blir godt å tilbringe litt tid igjen i ishallen. 

 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg