Naken bilder ble sendt rundt

Hei alle sammen! 🙂 

Nå vil jeg fortelle dere om en veldig ubehagelig opplevelse som skjedde meg for en del år tilbake i tid. Grunnen til at jeg vil skrive dette innlegget her akkurat nå, er rett og slett for å advare dere unge jenter og gutter, å ikke for å henge ut noen i det hele tatt. Jeg vet selv hvor stort dette presset kan være, og det er akkurat derfor jeg synes dette er et utrolig viktig tema som må tas opp.

Som dere sikkert har forstått på grunn av overskriften så ble nakenbilder av meg sendt rundt. De personene som sendte disse bildene videre var noen jeg virkelig stolte på, og det var kanskje det som var det verste. Man tror så gjerne at de menneskene du ønsker godt, ønsker deg også godt. Det er dessverre ikke alltid det er sannheten, og det gjør så jævlig vondt noen ganger. Jeg fikk heldigvis beskjed om dette tidlig, av noen jeg faktisk ikke kjenner så godt engang. Det er så utrolig godt i slike situasjoner å vite at det finnes gode mennesker der ute blant disse folka faktisk, som sier i fra når slike ting oppstår istedenfor å være med på å bidra til å sende disse videre. Det har vært en ganske hard, men veldig viktig lærepenge for min del. Aldri etter dette skjedde har jeg sendt bilde av kroppen min til noen, og det kommer jeg aldri til å gjøre igjen heller. Jeg ønsker bare ikke at noen skal ha bilder av kroppen min på sin telefon, enkelt og greit. Jeg skulle så gjerne ønske at noen kunne ha fortalt meg for noen år tilbake at jeg aldri må føle meg presset til å sende slike bilder av kroppen min til noen, uansett. For meg var det veldig viktig der å da å bli akseptert av disse guttene, og at de skulle like meg. Dette er altså gutter jeg var forelsket i opp gjennom årene som jeg trodde det skulle bli noe mer med. Det er så utrolig synd at jeg noen ganger trodde at jeg kom til å bli akseptert på grunn av noen nakenbilder. Jeg har heldigvis blitt eldre, og nå forstår jeg at det ikke er kroppen min jeg skal søke aksept for. Det er faktisk personligheten min og mine verdier og holdninger. Aldri føl deg presset til å gjøre noe du egentlig ikke vil for at du vil noen skal like deg.  

 

 

Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg