kontaktlinse kontroll + ansiktsmaske

Hei alle sammen! 🙂 

 

Kommet hjem fra byen hvor jeg har vært på kontaktlinse kontroll. Over 1 år siden sist jeg var der, så var på tide. Har heldigvis ikke forandret synet mitt. Så jeg kunne fortsette med å bruke kontaktlinser. Godt å få vite.
På tur hjem igjen fra byen så stakk jeg innom en kjapp tur på Vita. Jeg måtte se om de hadde en ansiktsmaske. Og det hadde de. Black peel off mask. Har hørt mye bra om den, fikk også med en gratis prøve på noe annet.  Siden jeg sliter med mye kviser og svarte hud marker så tenker jeg det er verdt ett forsøk. 

 

 

Utrolig hvor fort den trekker seg inn. Helt fantastisk. 30min med masken på, å deilig følelse etterpå. Dette skal jeg jammen meg gjøre flere ganger i uken. Blir en del av hudpleie dagen min også. Herlig. Gleder meg allerede. 

 

 

Hvordan har dagen deres vært så langt i dag da? Blogges senere <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg