Tatt lang tid..

Hei alle sammen! 🙂 

 

I dag så våknet jeg opp likt med Jøran, klokken 9. Godt å stå opp tidlig å bare slappe av, uten å stresse. Planene mine i dag er å først å fremst dra til legen min klokken 13. Hun synes det har tatt for lang tid med foten min, å vil nå se på den igjen. Skal så eventuelt sette meg opp på MR for å finne ut mer av årsaken. 

Det er jo nå 6 uker siden jeg falt ned stein trappa på tur rundt Odderøya i Kristiansand. Det var en utrolig fin tur, bare synd jeg ødela det med å ikke klare å se hvor jeg gikk hen. Har tatt lang tid, mye lenger tid enn jeg og legen min hadde trudd på forhånd. Så skal bli godt at hun skal se på foten min igjen idag, og at hun skal sette meg opp på MR. Syns egentlig at jeg kunne ha blitt satt opp der tidligere, når de sender meg til vanlig røntgen to ganger isteden for. Men så lenge de faktisk setter meg opp på MR så skal jeg være fornøyd. Så blir spennende å se hva de finner ut. Aldri vært på MR før, så jeg aner ikke hvordan det funker eller hva man skal gjøre osv, så veldig spent. Når det eventuelt blir at jeg får den timen med MR aner jeg ikke, vet ikke hvor lang tid sånt tar. Jeg skal inn på hastetime hos fastlegen min, siden hun har fullbooket hele uken å hele dagen. Sykemeldingen min går jo også ut idag, så spent på hva hun sier angående om det. Blir en veldig spent dag. 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg