Så var det på’n igjen…

Hei alle sammen 🙂 

 

Da har jeg kommet hjem fra legetime hos fastlegen min. For det første så ble det 20min overtid å sitte å vente på at det endelig skulle bli min tur. Ble i tillegg sittende inne hos fastlegen min i ca 20min. Jeg har nå fått henvisning til fysioterapeut (så det ikke skal gå så mye over mine egne penger), skal få innkalling til MR på Gjøvik i posten. Og ikke nok med det fikk ny sykemelding, men ikke på 1 uke men på hele 3 uker, med streng beskjed om at jobben min er å komme meg flere ganger i uken til fysioterapeut. Så da går det endelig litt fremover. Godt å tenke på. Eneste tanken jeg ikke liker så godt nå er at jeg nå gruer meg til å levere denne sykemeldingen her til sjefen. Det liker jeg ikke. Men nå skal jeg i hvert fall få mer hjelp til å bli bedre igjen, å det liker jeg.

Nå skal jeg slappe av litt før jeg må ut døra igjen å gå inn til byen nok en gang. Må til Lundegården å overlevere nøkkel til de som skal ha selskap der i helgen. 

 

Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg