“Hun er vil, vakker og våt”

Hei alle sammen! 🙂 

 

 

Nå sitter jeg og Jøran å slapper av litt etter at vi har vært å besøkt mamma og pappa en liten tur. De kom hjem fra Averøya i går etter begravelse. Så var godt å se de igjen etter det som har skjedd. I kveld skal jeg og Jøran på Stortorget her i Lillehammer. Vi skal nemlig på konsert, ingen ringere enn CC Cowboys. Fy søren som jeg gleder meg. Det blir helt sykt konge. Aldri vært på konsert med de før, så dette blir stor stas. Veldig glad for at Jøran tar meg med på denne konserten. Gleder meg som en liten unge. Så nå skal vi få i oss litt mat også skal vi fikse og ordne oss til konsert. Happy happy

 

 

 

 

God helg folkens! Blogges senere <3 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg