Date kveld <3

Kjære søte lesere <3 

 

 

 

Da tenker jeg faktisk at jeg vil benytte anledningen til å fortelle dere nå hva det er jeg og Jøran skal i kveld. Klarer ikke å holde meg lenger. 

 

Vi gleder oss masse. Har gledet oss til denne kvelden i flere uker allerede. Vi skal på date <3 Vi skal på kino, å det er ikke noe vanlig film vi skal se. Det er nemlig en konsert med en helt rå person og rått band. Nemlig ingen ringere enn,    David Gilmour: Live at Pompeii  med sanger fra Pink Floyd <3 

 

 

 

 

Dette her blir bare så rått. Blir spesielt å dra på kino for å få med seg en konsert. Men i den salen vi skal i i kveld så blir det helt sykt. Lyden i den salen er bare så bra at du vil føle at du er på konserten. Dette gleder vi oss til. Jøran var visst tidlig ute og overrasket meg med at han hadde skaffet billetter, allerede den dagen de ble lagt ut for salg. Føler meg heldig. Beste kjæresten <3 

 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg