Utrolig fin høst dag <3

God ettermiddag kjære søte lesere <3 

 

 

I dag så har jeg hatt en veldig fin dag så langt. Har vært ute å gått en tur. Prøvd å trent opp foten mer. Var litt vondt å gå på den i dag, så jeg har gode og dårlige dager.

 

 

 

Kjenner litt på følelsen der at jeg er spent på hvordan det går når jeg skal tilbake på jobb. Egentlig skal jeg tilbake på jobb allerede nå på lørdag, men kiropraktoren min og de andre som behandler meg mener jeg ikke er rede for å dra tilbake enda. Men har en time hos kiropraktoren min i morgen, så får jeg høre mer hva hun sier igjen da ( er hun som behandler meg nå). Kjenner på meg selv at jeg vil tilbake på jobben, samtidig som jeg på en måte gruer meg. Aner jo ikke hvordan foten min vil reagere, siden det ikke skal så mye til nå til vanlig at jeg har plager igjen. Så får se. Er også imorgen tidlig ett møte hos NAV, hvor jeg får vite mer angående om langvarig sykemelding over 7 uker. Så greit at jeg skal dit før jeg skal til kiropraktoren, så får vi ta en beslutning sammen da hva som skjer. Litt mye styr angående sykemelding på NAV er det også. For jeg har nemlig fått beskjed om fra NAV at hvis jeg blir mer sykmeldt nå så stanser de utbetaling av sykepenger, siden det har gått over 8 uker. Da går man over på avklaringspenger. Jeg kan også risikere at de sender meg ut på en slags “praksis” på en helt annen bedrift for å se hva det er jeg klarer å gjøre. Jeg er jo ikke syk slik sett, men har bare litt vanskeligheter med å gå normalt veldig masse og bære tungt, å gjøre veldig mye fysisk jobb (slik som jobben min som stuepike faktisk er) Men skal forhøre meg på NAV imorgen om hvordan det evt blir, å hva som skjer fremover. 

 

Det var litt om tankene mine akkurat nå, men nå tilbake til hvordan dagen min har vært. Var som sagt ute å gikk en tur. Gikk en fin tur mot Strandtorget hvor jeg skulle møte mamma en tur. Vi ble gående der litt å se etter at hun hadde vært hos frisøren. Fikk tak i en nydelig kåpe, som jeg bare forelsket meg i. Så endte med at jeg tok den på med en gang å gikk med den på senteret.  Vi spiste også en liten lunsj før jeg dro hjem igjen.

Da jeg kom hjem satte jeg i gang med å steke hjemmelaget medisterkaker, Jøran hadde kjøpt en 5kg eske med medisterfarse i går. Han laget ca 20 medisterkaker i går kveld, så tok jeg resten av eksen i dag å stekte opp resten. Ble store å fine medisterkaker. Veldig fornøyd med egen innsats. 

 

Nå sitter jeg å slapper av litt mens jeg venter på at Jøran skal komme hjem fra jobb. Han skulle egentlig være ferdig halv 5 idag, men ble visst overtid på han idag, så han var usikker på når han kommer hjem. Så derfor må middagen vente til han kommer hjem. Tenker også på det at det er en ting jeg gleder meg masse til til imorgen. Etter at jeg har vært hos kiropraktor så skal jeg nemlig møte ene tante ungen min May Helen. Hun skal bli med meg hjem å være hos oss til kvelden. Blir kjempe koselig siden det ikke er så ofte vi sees. 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg