Super koselig dag <3

God formiddag alle søte lesere <3 

 

 

I går så hadde jeg en helt utrolig fin og koselig dag. Først på dagen så var jeg på ett møte hos NAV angående å være sykemeldt, det møte varte bare i litt over en time. Dro hjem å fikk slappet av litt og spist noe mer mat før jeg fikk en telefon. Det var da tanteungen min May Helén som lurte på om vi kunne møtes da, slik at hun ble med meg til kiropraktoren i stede for å vente til jeg var ferdig. Hun ble med meg som sagt inn til kiropraktoren å satt å såg på når hun drev å behandlet meg. Etterpå dro vi innom butikken en kjapp tur før vi satt på med Jøran hjem da han var ferdig på jobb. Store deler av dagen og kvelden var vi sammen med May Helén. Hjemme laget jeg lasagne til middag også ble det sjokolade fondant til dessert. Utrolig godt. Nam nam. Ellers utover kvelden så kobla jeg inn nintendo wii også spilte vi alle sammen. Vi spilte mini golf, hestesko kasting og basket. Utrolig morsomt og underholdene. Alt i alt var det veldig vellykket koselig dag. Dette skal vi nok gjøre flere ganger. 

 

 

 

 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg