Tankefull….

Hei dere søte mennesker <3 

 

 

Nå sitter jeg hjemme i sofaen å slapper av. Det var utrolig godt å legge seg nedpå litt. Merker det at de to siste dagene så har formen min blitt bare dårligere å dårligere. Er nå på tredje dagen hvor jeg har vondt i halsen (vondt for å svelge) og hoster masse, også har nesten min begynt å snufse enda mer. Er så typisk meg at jeg skal bli syk nå. Men er jo ikke noe man får gjort med det. Merker bare at energien min er ikke som den pleier, alt en mye tyngre også er jeg kald og varm om hverandre. Derfor veldig godt å kunne slappe av på sofaen under pleddet å få i seg litt varme. 

Dagen startet med at jeg tok treningsturen min på vei til fysioterapeuten min. i løpet av timen jeg var der så kom det mer å mer detaljer frem å man begynner nå å se en salgs sammenheng med diverse hendelser oppgjennom årene, og begynner kanskje å ane hva det er som kan feile meg. At det ikke bare er foten som er vond etter skaden, men at det er mer som ligger bak som har kommet mer frem nå etter skaden. Synes det er interessant at ting kommer frem nå, som ingen har spurt meg om før. Så er veldig spent på hva legen min kommer frem til imorgen, hun har fått skriv av fysioterapeuten min med beskrivelse. I uken som var så hadde jeg en veldig bra periode, å følte foten var bra å det gledet meg mye. Men i denne uke her så har ikke foten vært særlig på lag, den har oppført seg veldig rart, noe som da ikke er så bra igjen. Så derfor er jeg veldig spent på hva som vil skje fremover.  Hverdagslige gjøre mål som å gå på butikken osv er ikke like lett å gjøre lenger uten at foten er smertefull og hovner opp. Det var jo ikke sånn det skulle bli. Håper bare det finnes en løsning som kan hjelpe meg.  

********

Jeg har også hatt i en del måneder og år nå en tanke som har ligget bak i hodet mitt men som jeg liksom ikke har fortalt til noen, men nå etter at skaden på foten skjedde å jeg nå har vært sykemeldt i så lang tid som jeg har, så har tanken kommet mer å mer frem igjen. For ikke mange ukene siden så nevnte jeg den tanken for kjæresten min, å han nølte ikke ett sekund engang. Han mente jeg skulle gå for det. At jeg ikke hadde noe å tape på ved å gjøre det. 

Hva det nå er jeg driver å er så hemmelighetsfull over er det ingen som skal få vite riktig enda. Forteller det når tiden er inne. Men det føles rett å gjør det. 

********

 

Ligger som sagt på sofaen å er ikke helt i form, derfor er det lettere for at man plutselig får en del tanker i hode. Så jeg beklager veldig for ett rotete innlegg, men hode mitt er akkurat slik nå. Her skal jeg ligge i en stund til før man skal lage middag til kjæresten kommer hjem fra jobb.

 

 

Blogges senere <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg