Så langt…

God formiddag søte lesere <3 

 

 


Dagen i dag startet med at jeg våknet opp litt da Jøran kom inn på soverommet å sa hade og gav meg ett kyss før han dro på jobb. Det er så herlig. Er en fantastisk god følelse. Føler meg heldig som har en så fantastisk mann i livet mitt.  Sto opp selv da, å satte meg i sofaen for å se på tv før frokost. Mer husker jeg ikke, jeg må tydeligvis ha sovnet, for våknet brått av en høy lyd på tv´en noen timer etterpå. Trudde jeg skulle være flink å stå opp tidlig for å ha mer ut av dagen, men når man klarer å sovne igjen så er ikke det så lett. Men men, slikt som skjer. Ellers idag så har jeg ikke gjort så veldig mye. Ikke så mye jeg kan få gjort med tanke på foten min. Har hinket meg ut med søpla og tatt oppvasken. Mer har jeg ikke hatt ork til å gjøre idag, enn så lenge. Man blir som sagt veldig tappet for energi i kroppen når man er syk. Blir veldig fort sliten.  Så nå ligger jeg på sofaen å slapper av med film å er inntullet i pleddet mitt. Godt

 

 

Hvordan er dagen deres idag da? Blogges senere <3 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg