Syk og bloggfri helg

God ettermiddag søte lesere <3 

 

 

Jeg er tilbake etter å ha hatt en bloggfri helg. Grunnen til at jeg valgte å ha en bloggfri helg er fordi jeg er syk. Jeg har blitt dårligere i løpet av helgen også. Nå har jeg laget min lille egen oase. Slapper av på sofaen inntullet i pleddet min, å koser meg med en god varm kakao (er nok ikke aller best til halsen min, men har ikke te her, å veit at varmt er godt for halsen) Slapper av og ser på en film nå før jeg skal se på håndballkamp på tv3 og ha hockeykamp på på mac¨en min litt senere. Begge kampene begynner ca likt. Godt man har noe å se på når man er syk. Blir ikke noe langt innlegg nå, beklager det. Men er nokså ferdig i kroppen. Så skal bare slappe av resten av kvelden på sofaen mens Jøran nå er i ishallen å gjør en jobb under hockeykampen som skal være idag. 

 

 

Blogges senere <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg