Planene for dagen..

God morgen søte lesere  

 

 

I dette øyeblikk så ligger jeg på sofaen å slapper av med tv etter å ha spist frokost, og tatt min medisin. I dag så er det en dag som det er noen ting på planen, ikke mye da men. 

 

♥ ​Jeg har kiropraktor time litt senere idag

 I kveld så er det funksjonær-møte

♥ Ellers i mellomtiden av disse avtalene så er planen min å bare ligge her på sofaen å slappe av.

 

Det er noe av det beste jeg vet når man ikke er i form. Bare ligge på sofaen hjemme under pleddet å slappe av. Når jeg er syk så blir jeg veldig barnslig av meg, jeg blir liksom som en liten unge igjen. Så det beste jeg vet når jeg er syk (men jeg gjør det ellers også da, er barnslig av meg) er å ligge å se på animasjonsfilmer. 

 

 

 

 

Blogges senere <3 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg